Výmena a reklamácia bez obáv
Páčia sa vám naše obliečky, ale dôverujete nákupom cez internet? U nás sa nemusíte ničoho obávať. Kontaktovať nás môžete jednoducho telefonicky alebo e-mailom, vždy s vami príjemne komunikuje človek, žiadny automat.
Výmena tovaru
Doručené obliečky sa nezhodujú s vašou predstavou o vzore či farebnosti, ktorú ste si vybrali? Nevadí. Pošlite nám tovar späť, vyberte si z našej ponuky iné obliečky a my vám ich obratom pošleme na vami uvedenú adresu.
Vrátenie tovaru
Ak ste sa rozhodli pre vrátenie tovaru z akéhokoľvek dôvodu, máte na to nárok. Dokonca u nás v Glamonde máte 100 dní na rozmyslenie! Tovar nám prosím zašlite nevypratý a nepoužitý. Obliečky zabalte ideálne do pôvodného obalu alebo aspoň do čistého vrecka, nech sa pri preprave neušpinia či inak nepoškodia. Dôvod vrátenia uvádzať nemusíte, ale ak ho uvediete, tak nám pomôžete zlepšovať naše služby. Peniaze za vrátený tovar posielame obratom po doručení vášho balíčka.
O reklamáciách rozhodujeme čo najrýchlejšie
O reklamáciách rozhodujeme čo najrýchlejšie. Môžu nastať dva prípady kedy k reklamácii dochádza, ale pri oboch je podstatné férové jednanie.
- Chyba je na našej strane
Aj keď dochádza počas výroby obliečok k niekoľkým kontrolám, chybovať je ľudské a niekedy sa jednoducho chybička vlúdi bez toho, aby sme si ju všimli. Pošlite nám tovar na reklamáciu a uveďte závadu, ktorá sa na ňom objavila. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na odoslaní náhradného tovaru alebo vám vrátime peniaze.
- Chyba je na vašej strane
Mýliť sa je ľudské aj na strane zákazníkov, presným popisom vzniku závady sa vyhneme zdĺhavému laboratórnemu skúmaniu. Príčinu vždy odhalíme, vaším pravdivým popisom si ušetríme čas a nenarušíme vzájomnú dôveru. Férovým jednaním sa vždy dopracujete k optimálnemu vyriešeniu svojej reklamácie.
Kam a akým spôsobom vrátiť tovar?
Vzhľadom na súčasnú pandemickú situáciu a vzhľadom na uzavreté hranice, nás o svojom zámere vrátiť tovar informujte. V čo najkratšej dobe Vám zašleme číselný kód, ktorý na pobočke spoločnosti Zásielkovňa nahlásite a balík odovzdáte. Číselný kód už obsahuje našu adresu, takže Vám odpadajú akékoľvek starosti a balík sa ku nám dostane úplne bezplatne.
Vážime si každého zákazníka
Naše obchodné podmienky aj reklamačný poriadok sú prehľadné a jasné, nikde sa neskrývajú zašifrované oznámenia. Vždy sa snažíme o efektívnu komunikáciu, ktorou sa dá predísť mnohým nejasnostiam. Boli by sme radi, keby vám nákup v našom e-shope Glamonde prinášal potešenie.