Obľúbené (0)
Magazín
O obliečkach vieme všetko

Nežartujeme! O obliečkach vieme naozaj všetko, pretože sa ich výrobe venujeme už pekných pár rokov. Vyhnite sa chybám a nákupom typu "pokus omyl" a vyberajte posteľné obliečky s vedomosťami, o ktoré sa s vami v našom magazíne s radosťou podelíme.

Glamonde obliečky

Výmena a reklamácia bez obáv

Páčia sa vám naše obliečky, ale dôverujete nákupom cez internet? U nás sa nemusíte ničoho obávať. Kontaktovať nás môžete jednoducho telefonicky alebo e-mailom, vždy s vami príjemne komunikuje človek, žiadny automat.

Výmena tovaru

Doručené obliečky sa nezhodujú s vašou predstavou o vzore či farebnosti, ktorú ste si vybrali? Nevadí. Pošlite nám tovar späť, vyberte si z našej ponuky iné obliečky a my vám ich obratom pošleme na vami uvedenú adresu.

Vrátenie tovaru

ikona vrácení zboží do 100 dnů

Ak ste sa rozhodli pre vrátenie tovaru z akéhokoľvek dôvodu, máte na to nárok. Dokonca u nás v Glamonde máte 100 dní na rozmyslenie! Tovar nám prosím zašlite nevypratý a nepoužitý. Obliečky zabalte ideálne do pôvodného obalu alebo aspoň do čistého vrecka, nech sa pri preprave neušpinia či inak nepoškodia. Dôvod vrátenia uvádzať nemusíte, ale ak ho uvediete, tak nám pomôžete zlepšovať naše služby. Peniaze za vrátený tovar posielame obratom po doručení vášho balíčka.

O reklamáciách rozhodujeme čo najrýchlejšie

O reklamáciách rozhodujeme čo najrýchlejšie. Môžu nastať dva prípady kedy k reklamácii dochádza, ale pri oboch je podstatné férové ​​jednanie.

  • Chyba je na našej strane

Aj keď dochádza počas výroby obliečok k niekoľkým kontrolám, chybovať je ľudské a niekedy sa jednoducho chybička vlúdi bez toho, aby sme si ju všimli. Pošlite nám tovar na reklamáciu a uveďte závadu, ktorá sa na ňom objavila. Obratom vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na odoslaní náhradného tovaru alebo vám vrátime peniaze.

  • Chyba je na vašej strane

Mýliť sa je ľudské aj na strane zákazníkov, presným popisom vzniku závady sa vyhneme zdĺhavému laboratórnemu skúmaniu. Príčinu vždy odhalíme, vaším pravdivým popisom si ušetríme čas a nenarušíme vzájomnú dôveru. Férovým jednaním sa vždy dopracujete k optimálnemu vyriešeniu svojej reklamácie.

Kam a akým spôsobom máme tovar poslať?

Pri všetkých vyššie uvedených prípadoch nám tovar posielajte na túto adresu:

SVOBODA LINEN, s.r.o.

P.O.Box 102

90901 Skalica

 

Tovar môžete poslať akoukoľvek dopravnou spoločnosťou.

Vážime si každého zákazníka

Naše obchodné podmienky aj reklamačný poriadok sú prehľadné a jasné, nikde sa neskrývajú zašifrované oznámenia. Vždy sa snažíme o efektívnu komunikáciu, ktorou sa dá predísť mnohým nejasnostiam. Boli by sme radi, keby vám nákup v našom e-shope Glamonde prinášal potešenie.

Ďalší kapitoly